Kernwaarde: onafhankelijkheid

Een van onze kernwaarden – degene waar we zelf misschien wel het meest aan hechten – is onze onafhankelijkheid. Het maakt ons niet uit welke leverancier je kiest voor je software pakket of met welke systeembeheerder jullie werken: past het bij jou en bij je kantoor, dan is het goed voor ons.

Wij merken dat kantoren dit waarderen aan ons. We merken ook dat leveranciers het lastig vinden omdat het in hun wereld gebruikelijk is om samenwerkingen aan te gaan waarbij provisie in welke vorm dan ook, gebruikelijk is. Maar na drie jaar is iedereen er gelukkig aan gewend.

En die onafhankelijkheid brengt ons heel veel. Zo hebben wij afgelopen jaren daardoor demonstraties mogen bijwonen voor onze klanten van Advocaat Centraal, Basenet, Cicero, ContactManager, ContentWorker, Custodian for Legal, DMSforLegal, Documentaal, DoLegal, iManage, Kleos, Legalsense, NEXTMatters en Urios.
Op alfabetische volgorde, zoals je zult begrijpen 😉

Ook hebben nieuwe spelers in de markt zelf hun producten aan ons laten zien, waardoor we een goed beeld hebben gekregen van bijvoorbeeld Advocatendossier, Avola Decision, Contract Express, Hyarchis, iLetsel, Instatree, Juriblox, Knowliah, Legal365 en Roger Roger.

Al die kennis gebruiken we weer voor onze klanten: kantoren die willen weten welke pakketten bij hun ambities, strategie en mensen passen. Wij helpen je om die keuze te maken en te zorgen dat alle gebruikers uiteindelijk blij worden van de gemaakte keuzes. En dat doen we dus ‘zonder aanzien des persoons’.

Hoe zit dat dan met de IT-Kieswijzer? Ook daar zijn we geheel onafhankelijk. Alle leveranciers die zich richten op de advocatuurlijke markt krijgen een plaatsje op de IT-Kieswijzer. Gratis. Dus daar verdienen we niks aan. Een aantal leveranciers kiest ervoor om een uitgebreider profiel te plaatsen. En daar zijn we blij mee want daardoor kunnen we de site ‘in de lucht houden’, maar dat levert hen geen extra punten op bij het opstellen van een shortlist voor een kantoor, omdat het niks zegt over de vraag of hun oplossing past bij dat specifieke kantoor.

Het levert ze wel een betere productpagina op, waar de zoekende advocaat meer informatie uit haalt. En door de inhoudelijke informatie op die pagina zorgt dat ook voor een betere vindbaarheid in Google voor de desbetreffende leverancier. Maar op onze adviezen heeft het geen invloed.
Wij laten op de IT-Kieswijzer daarom ook heel duidelijk zien welke informatie van ons afkomstig is, en dus volledig objectief, en welke informatie van de leverancier zelf komt. Heel transparant. Niet voor niks ook een van onze andere kernwaarden.

Benieuwd naar de overige kernwaarden, check onze site: https://www.l-ime.nl/ons-verhaal/